Retouren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket,
Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via jututbeyond@gmail.com.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten ,mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus alstublieft met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met jututbeyond@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Uitgesloten van retour of ruiling
Enkele producten van onze webshop zijn wegens hygiënische redenen uitgesloten van retour en ruil opties. Het gaat hier bijvoorbeeld om de Yoni producten.
Dit zal bij het betreffende product ook in de beschrijving aangegeven zijn. Leest u dus altijd even zorgvuldig de beschrijving.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Dit zal echter niet in alle gevallen lukken. Is uw product al verzonden? Dan kunnen wij het helaas niet meer aanpassen.
U kunt bij ons betalen met :
*Apple Pay
*Ideal
*Creditcard
*In3
*Klarna Betaal Later
*Klarna Pay Now
*Klarna Slice It
*PayPal
*Sofort
*VVV Cadeaubon
*Bancontact
*EPS
*GiroPay
*Przelewy24
*KBC/CBC Betaalknop
*Belfius Pay Button
Adresgegevens:
JututBeyond
Dorpstraat 86A
7361AX Beekbergen
Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Verzendingen via DPD, UPS en DHL kunnen niet op de maandag worden verstuurd.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€5,95-20.00 verzendkosten afhankelijk van land van bestemming en gewicht van het pakket.
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL, DHL, DPD of UPS.
Onze meeste leveringen zullen echter via PostNL verlopen.
Over het algemeen zal de aflevering na 2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Bijvoorbeeld de periodes tijden feestdagen maken dat de verzendtijden nog iets verder kunnen op lopen tot soms 3-4 werkdagen.
Bestellingen met producten van Volatile erin hebben een levertijd van 3-5 werkdagen.
Wij vragen u hiervoor begrip.
Wij hergebruiken materialen waar mogelijk, het kan dus zijn dat de doos waarin u uw pakket ontvangt hergebruikt is!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jututbeyond.nl.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.